e-MaiL Me t00 F0LL0w

F0LL0w Me

Please CLICK =D

WhoAmI?

My photo
bLue LaND, DaRk skY, Malaysia
my LIFE is upside down looking for Mr.down side-up.

WELCOME

Salam'alaik,
Thank you for viewing my humble blog. I hope you can find something useful here. May Allah bless you.
p/s: d'larang m'rosakkan blog ini ^^
L0ve,
Nur Athirah Nabilah Omar

Saturday, June 30, 2012

Still LOOKING


I always being there when my sisters, my friends, my best friends & etc. need me. But when I need them, I didn't see anyone in front of me.

OKAY KER????? aku rase sakit hati beb

Even sakit hati pun. Bagi aku, tak per lar kan. Mungkin bila takde orang yang akan bersama aku saat aku perlukan diorang adalah sebab Allah nak aku mintak tolong Dia. So, sebab tu lar bila memang dah sorang sorang nangis aku akan menghadap kiblat, bersujud & berdoa kepadaNya.

Bersyukur sangat sebab Allah selalu bagi aku peluang untuk terus mencintaiNya. N sekarang aku dah jadi tabah pun sebab perancangan Allah lar ni. Ya Allah, tak sangka sangat sebab boleh jadi setabah ni sekarang. Even Mr. F pun cakap kalau dia tengok muka aku ni, dia kata tak macam orang yang kuat nangis. Hahaha. Memang lar kan. Allah jer yang selalu ada time aku perlukan.

Ya Allah. Satu saatnya nanti, apabila tiba saatnya kau memberikan seseorang buatku. Bantulah dia untuk terus memahamiku seperti Engkau memahami ku. N aku sangat berharap orang yang akan sentiasa berada di sisiku d'saat nanti adalah suamiku. Amin~

Saturday, June 23, 2012

Click on #ChurpChurp

My favourite celebs are Churping too! Are you in with the fun? #ChurpChurp

Friend's Birthday

Hari ini, hari jadi Ndak a.k.a. Nadhirah Kursus @ Othman.
Dia kini belajar di KUIM & berumur 19tahun. Hee..
Dia kawan baik saya yang sangat suka bercerita.
Seronok sangat bila dengar cerita dia.
Kadang-kadang, dia menangis.
Dan saya tak sukakannya.
Sebab bila dia nangis, saya pun nangis jugak.
Saya kenal dia sewaktu kami umur 15tahun.
Rapat sangat. Share macam-macam.
Tapi sekarang tak lagi.
Tapi saya tetap sayang dia.
Happy Birthday awak~

Friday, June 01, 2012

Cooking O.one

My cooking skill was sooOOO BAD. Lucky I have a lil bro who know how to cook. He help me during this session. Dia asyik ngutuks jer. Air mata dah mengalir. Nak buat macam mana. Aku dah takder ciri-ciri Isteri. Harapnya my Mr. Down Side Up dapat terima aku seadanya. Huu. Well, I'm just so simple to find someone who is complicated.

=C Sedih rerasa bila ada orang buat kita macam t**k.. Penat tawu bila ada orang layan kita macam taknak tapi cakap sayang dekat kita. Dia ingat dia siapa nak buat aku macam tu? Sabar jer lar. Tapi aku jugak yang nak bertahan dengan dia tu kenapa. Hm.. Mr. F... I've lost you.