e-MaiL Me t00 F0LL0w

F0LL0w Me

Please CLICK =D

WhoAmI?

My photo
bLue LaND, DaRk skY, Malaysia
my LIFE is upside down looking for Mr.down side-up.

WELCOME

Salam'alaik,
Thank you for viewing my humble blog. I hope you can find something useful here. May Allah bless you.
p/s: d'larang m'rosakkan blog ini ^^
L0ve,
Nur Athirah Nabilah Omar

Saturday, June 23, 2012

Friend's Birthday

Hari ini, hari jadi Ndak a.k.a. Nadhirah Kursus @ Othman.
Dia kini belajar di KUIM & berumur 19tahun. Hee..
Dia kawan baik saya yang sangat suka bercerita.
Seronok sangat bila dengar cerita dia.
Kadang-kadang, dia menangis.
Dan saya tak sukakannya.
Sebab bila dia nangis, saya pun nangis jugak.
Saya kenal dia sewaktu kami umur 15tahun.
Rapat sangat. Share macam-macam.
Tapi sekarang tak lagi.
Tapi saya tetap sayang dia.
Happy Birthday awak~

No comments: