e-MaiL Me t00 F0LL0w

F0LL0w Me

Please CLICK =D

WhoAmI?

My photo
bLue LaND, DaRk skY, Malaysia
my LIFE is upside down looking for Mr.down side-up.

WELCOME

Salam'alaik,
Thank you for viewing my humble blog. I hope you can find something useful here. May Allah bless you.
p/s: d'larang m'rosakkan blog ini ^^
L0ve,
Nur Athirah Nabilah Omar

Saturday, June 30, 2012

Still LOOKING


I always being there when my sisters, my friends, my best friends & etc. need me. But when I need them, I didn't see anyone in front of me.

OKAY KER????? aku rase sakit hati beb

Even sakit hati pun. Bagi aku, tak per lar kan. Mungkin bila takde orang yang akan bersama aku saat aku perlukan diorang adalah sebab Allah nak aku mintak tolong Dia. So, sebab tu lar bila memang dah sorang sorang nangis aku akan menghadap kiblat, bersujud & berdoa kepadaNya.

Bersyukur sangat sebab Allah selalu bagi aku peluang untuk terus mencintaiNya. N sekarang aku dah jadi tabah pun sebab perancangan Allah lar ni. Ya Allah, tak sangka sangat sebab boleh jadi setabah ni sekarang. Even Mr. F pun cakap kalau dia tengok muka aku ni, dia kata tak macam orang yang kuat nangis. Hahaha. Memang lar kan. Allah jer yang selalu ada time aku perlukan.

Ya Allah. Satu saatnya nanti, apabila tiba saatnya kau memberikan seseorang buatku. Bantulah dia untuk terus memahamiku seperti Engkau memahami ku. N aku sangat berharap orang yang akan sentiasa berada di sisiku d'saat nanti adalah suamiku. Amin~

No comments: