e-MaiL Me t00 F0LL0w

F0LL0w Me

Please CLICK =D

WhoAmI?

My photo
bLue LaND, DaRk skY, Malaysia
my LIFE is upside down looking for Mr.down side-up.

WELCOME

Salam'alaik,
Thank you for viewing my humble blog. I hope you can find something useful here. May Allah bless you.
p/s: d'larang m'rosakkan blog ini ^^
L0ve,
Nur Athirah Nabilah Omar

Monday, July 09, 2012

Khas Buat Bakal Suami

 Apa-apa pun saya akan sayang siapa pun lelaki yang dah SAH jadi SUAMI saya. Sebab saya tahu dia ANUGERAH Allah yang paling SWEET
Saya akan sayang suami saya ketat-ketat

Sekarang ni, banyak dah lelaki-lelaki budiman menulis Surat Buat Bakal Isteri seakan-akan mengharapkan si perempuan bertuah tu baca (jika awk bace, tlg aggp ia utk awk as bakal suami sy tw XP). Ahaks. Ofcos lar ramai giler kot baca kalau dah tulis dekat blog. T'papang-papang cam tu. Then ramai lar yang mula jatuh hati & so on. Dah ramai tu, memang boleh buat kelab peminat dah.

So, Aku t'pikir gak nak buat. Cuma aku ni jenis tak suka r bagi thu tak semena-mena apa yang aku suka or tak suka. Dah macam demand sangat jer. Setakat ni pon, aku belum jumpa perempuan yang tulis surat untuk bakal suami dia. Hm... Ada ke tak ek? Kalau ada t aku nak tengok lar. Macam best jek. Anyone boleh tolong promote kat aku tak kalau ada? Hahaha.

Well. This is something for you my husband:-
Boleh ker kalau mintak mcm ni?

No comments: