e-MaiL Me t00 F0LL0w

F0LL0w Me

Please CLICK =D

WhoAmI?

My photo
bLue LaND, DaRk skY, Malaysia
my LIFE is upside down looking for Mr.down side-up.

WELCOME

Salam'alaik,
Thank you for viewing my humble blog. I hope you can find something useful here. May Allah bless you.
p/s: d'larang m'rosakkan blog ini ^^
L0ve,
Nur Athirah Nabilah Omar

Sunday, April 07, 2013

I found, when You find

*FLASHBACK*

"Kenal tak S? Dia matrik johor jugak."

"Yke? *ecxcited* Dia kelas mana?"

"Tak tahu lar, tak tanya."

Dengan excitednya, aku search kat facebook. Keluar lar nama ye. :O 'betul lar budak Matrik lar' *terus add* .. *beep* ada notif -S accept your friend request-

*ping* "Hey, thnx"

S tegur aku dulu lepas dia approve. :O *bertambah excited* 'serius r dia ni, peramah ke ape...'
Aku ingat lagi, 1 Februari 2013, pukul 5 pagi (Msia) = 11 mlm (Mesir). Macam tak percaya actually. Sebab tak pernah kalau aku add orang, then orang approve yang tegur. Biasanya aku yang tegur. Yelar, dah aku add orang kan...

Perbualan tu berlanjutan lar sampai aku kena guna dia jadi Musyrif. Actually boleh je cari orang lain, tapi sebab aku teringin nak jumpan dia. Tak tahu kenapa, excited terlebih mungkin.Tarikh yang sama tu aku call dia mintak jadi Musyrif. Awal-2 tu aku call, tapi saje je buat cm yang call tu bukan aku. XD Nakal an? Tak seno-oh perangai. Then sebelum gerak tu aku bagi tahu lar dia, saje nyakat. Dia un jadi lar Musyrif malam tu.

Tiba, the next chat dengan dia. Dia bagi tahu something. :O *terkejut* 'serius ke ni? Baru je kot dia jumpa tadi.'

Dia luah an something kat aku. >///< *malu gile, first time lar..* 'kena cuba terima kelemahan dia lar lepas ni. YOSH!'

So, every little things become a memories. A sweet memories for me. I felt more secured. Cause each time I walk, there is you.

BUT .....
one day ...................................

P/S untuk S : saya masih cuba habiskan artikel yang awak bagi tu, pasal dispensary. Sorry lambat. :/



No comments: